Frases celebres

"Non é suficiente con saber, senon tamén aplicar o sabido; non basta con querer senon que é preciso obrar" Joham Wolfgang

lunes, 20 de agosto de 2007

PALABRAS DO CORAZÓN

Palabras que saen do corazón,
Axudádeme a cantar
Utilizando a linguaxe do amor.
Loubanzas a unha princesa
Atopada entre o poder das palabras,
E o obxecto deste rezo.
Soidade desaparecida,
Teño medo a que volvas,
Aínda que estes lonxe.
É ao que me acostumaches.
Unha esperanza que está en ti,
Na que se ampara miña alma,
Habendo posibilidade de esperar
A non espertar deste soño.
Fágoche aquí entrega dos sentimentos,
Outorgándoche letras de amor,
Renovando así o compromiso,
Materializado cunha ollada mutua,
Adquirida en tempo pasado;
Desenvolto até a actualidade,
E desexo de futuro
Digo que te amo,
Incitado polo que sinto,
Como me esixe o corazón
Inquedado polo medo a perderte,
Reixetando volver á soidade.
Qué me queda sen ti?
U-la esperanza sen ti?
É que non hai palabras, nin
Razóns que sexan suficientes
Ou que poidan definir,
Todo aquelo que sinto
E que non dou dito.


Esta poesía foi escrita en:
Auria 9 de maio de 2006

No hay comentarios: